1. Organizatorem konkursu „Najpiękniejsze Miasto Tour de Pologne” jest organizator wyścigu kolarskiego 73. Tour de Pologne /dalej Wyścig/, to jest Lang Team sp. z o.o; z siedzibą w Warszawie, ul. Pachnąca 81, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym dla Miasta Stołecznego Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000033679, NIP 527-00-18-923, o kapitale zakładowym 100.000,00 PLN, zwana dalej Organizatorem.
2. Beneficjentami konkursu są: w kategoriach konkursowych od I do III miejscowości lub miejsca zaliczające się do poszczególnych kategorii konkursowych.
3. Konkurs rozpoczyna się w dniu 12 lipca roku i kończy w dniu 20 lipca roku.
4. Organizator tworzy następujące kategorie konkursowe, w których mogą być przyznane nagrody:
I – MIASTO STARTOWE – Miasto lub miejsce, w którym rozpoczyna się dany etap Wyścigu
II – MIASTO ETAPOWE (METY) – Miasto lub miejsce, w którym kończy się dany etap Wyścigu
III – MIASTO PREMII – miejscowość lub miejsce, w której umiejscowiona jest premia lotna, specjalna lub górska Wyścigu
5. Dekoracje miast, miejscowości, miejsc, krajobrazów, witryn sklepowych itp. (oraz przebrania kibiców) powinny zawierać elementy narodowe (na przykład godło, flaga – także w formie nawiązania) oraz elementy rowerowe.
6. Dekoracje będą oceniane przez Komisję Konkursową, w skład której wchodzą przedstawiciele Organizatora oraz mediów akredytowanych przy Wyścigu. Autorzy dekoracji w kategoriach I- III powinni wysłać materiał zdjęciowy lub video dokumentujący dekorację (wykonany w czasie trwania Wyścigu, to jest w dniach 12- 20.07.2016) w ciągu 14 dni od zakończenia wyścigu, tj. do dnia 3.08.2016 na adres: konkurs@langteam.com.pl z określeniem, w której kategorii konkursowej bierze udział. Ten materiał zdjęciowy również będzie oceniany przez Komisję Konkursową.
7. Urzędy Miast zainteresowane wzięciem udziału w konkursie powinny wysłać pisemną deklarację na adres Joy.olech@langteam.com.pl do dnia 29.04.2016.
8. Na stronie internetowej Urzędu Miasta lub miejsca musi zostać zamieszczona informacja o wzięciu udziału przez Miasto w konkursie. Organizator prześle plakat zapowiadający konkurs.
9. Autor dekoracji i/lub autor zdjęć nadsyłając je do Organizatora oświadcza, że przysługują mu do zdjęć i dekoracji prawa autorskie, w tym majątkowe prawa autorskie oraz zezwala Organizatorowi na ich publikowanie i wykorzystywanie w jego materiałach reklamowych oraz na publikowanie ich w Internecie i zrzeka się z tego tytułu wynagrodzenia.
10. O przyznaniu nagrody lub nagród decyduje Komisja Konkursowa, która może przyznać nagrodę w każdej z wyżej wymienionych kategorii lub w poszczególnych kategoriach według swego uznania. Data rozstrzygnięcia konkursu przez Komisję nastąpi po 31 dniach od zakończenia Wyścigu, tj. do 19.08.2016r.
W zwycięskich miastach lub miejscach przeprowadzona zostanie konferencja prasowa, na której Czesław Lang lub przedstawiciel firmy Lang Team oficjalnie przekaże miastu nagrodę.
11. Nagrody w poszczególnych kategoriach są następujące :
KATEGORIE I-III: Puchar Przechodni dla poszczególnych kategorii, kampania promocyjna w mediach patronackich 73. Tour de Pologne
12. Dekoracje oraz przebrania nie mogą godzić w dobre obyczaje, obrażać uczuć religijnych ani reklamować konkretnych firm, usług i/lub produktów.
13. Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi do 19.08.2016 roku, o czym organizator poinformuje na stronie internetowej
www.tourdepologne.pl
14. W zakresie nie uregulowanym niższym regulaminem zastosowanie mają przepisy kodeksu cywilnego, w szczególności przepisy dotyczące przyrzeczenia publicznego.