Już tylko niecały miesiąc został do rozpoczęcia 72. Tour de Pologne UCI World Tour. Tegoroczny wyścig odbędzie się pod hasłem “Łączymy stolice”, a jego trasa poprowadzi z Warszawy do Krakowa. My natomiast chcemy połączyć Was i zachęcić do wspólnego kibicowania kolarzom. Stąd pomysł konkursu na najciekawszą dekorację i najbardziej oryginalne przebranie.
Idea konkursu jest prosta – chcemy, aby w pierwszym tygodniu sierpnia, w czasie trwania Tour de Pologne Polska stała się tak kolorowa jak Francja podczas Tour de France czy Włochy w czasie Giro d’Italia. Wspólnie z Polską Organizacją Turystyczną pragniemy pokazać piękno naszego kraju, a także pomysłowość i kreatywność Polaków. W konkursie będzie można rywalizować w kilku kategoriach. Pierwszą stworzą miasta startowe, drugą miasta etapowe (mety), a trzecią miasta premii – lotnych, górskich i specjalnych. W czwartej będą rywalizować wszystkie miejscowości leżące na trasie wyścigu. W piątej liczymy na piękne dekoracje sklepowych witryn i zachęcamy wszystkich właścicieli sklepów, firm znajdujących się na trasie wyścigu do udziału w zabawie. Ważne, aby we wszystkich dekoracjach uwzględniany był element narodowy – na przykład flaga, godło – również w formie nawiązania.
W ubiegłym roku na trasie 71. Tour de Pologne kolarzom kibicowało ponad 2,7 miliona ludzi. To niezwykłe, że tylu Polaków czeka na peleton, ogląda przejazdy zawodników na rundach, kibicuje na finiszach. Was również chcemy docenić i zachęcić do kreatywności i stworzenia najbardziej oryginalnego przebrania. Jedyną granicą jest tutaj wasza wyobraźnia. Zdjęcia z trasy 72. Tour de Pologne, na których widać Was w przebraniu, wrzucajcie w dniach 2-8 sierpnia na Twittera z hashtagiem #kibicujemykolarzom. Wówczas będziemy mogli je obejrzeć, ocenić i wybrać najlepsze.
Konkurs będzie trwał od 2 do 8 sierpnia. Szczegółowy regulamin pojawi się niebawem na stronie www.tourdepologne.pl. Na 10 dni przed rozpoczęciem wyścigu poinformujemy szczegółowo o nagrodach. Już dziś możemy zdradzić, że dla miast i miejscowości przewidzieliśmy specjalny pakiet świadczeń promocyjnych od Polskiej Organizacji Turystycznej oraz kampanie medialne, między innymi specjalne galerie zdjęć na stronach Onet.pl oraz w oficjalnej aplikacji 72. Tour de Pologne. Autorzy najciekawszej dekoracji witryny sklepowej oraz najbardziej oryginalnego przebrania otrzymają atrakcyjne nagrody rzeczowe.
KONKURS NA NAJCIEKAWSZĄ DEKORACJĘ
PODCZAS 72. TOUR DE POLOGNE
IDEA KONKURSU – zachęcenie lokalnych społeczności do zorganizowanego kibicowania i udekorowania wsi, miast i gmin podczas 72. Tour de Pologne w dniach 2-8 sierpnia 2015 roku. Chcemy, aby w pierwszym tygodniu sierpnia Polska była tak kolorowa i ciekawa jak Francja podczas Tour de France czy Włochy podczas Giro d’Italia. Partnerem konkursu jest POLSKA ORGANIZACJA TURYSTYCZNA.
W konkursie mogą brać udział podmioty należące do jednej z pięciu poniższych kategorii
Każdy z podmiotów bierze udział w kategorii, do której przynależy. Zadaniem podmiotu jest jak najbardziej oryginalne, ciekawe, atrakcyjne udekorowanie:
a. Miasta Etapowego
b. Miasta Startowego
c. Miasta Premii
d. Miejscowości na trasie wyścigu
e. Witryny sklepowej na trasie wyścigu
Dekoracja powinna zawierać elementy narodowe – flaga, godło (także w formie nawiązań)
Zwycięzcy w każdej kategorii wybierze jury złożone z przedstawicieli mediów, partnerów i sponsorów Tour de Pologne.
Wśród nagród znajdzie się pakiety świadczeń promocyjnych i kampanie medialne oraz specjalny pakiet świadczeń promocyjnych Polskiej Organizacji Turystycznej. Konkretne nagrody zostaną podane do wiadomości na 10 dni przed wyścigiem.